10.31.2012

Barierka do wanny BabyDam

BabyDam*

Kolejny niestandardowy pomysł zastępujący wanienkę niemowlęcą. Moim zdaniem dość interesująca alternatywa, aczkolwiek wymagana jest wanna prostokątna. Raczej nie zastosujemy barierki w wannach zaokrąglonych, wyprofilowanych lub narożnych. Przed zakupem proponuje zapytać o dokładne wymiary i sprawdzić czy będzie pasować. Ja znalazłam na stronie jednego ze sklepów informacje o szerokości (63cm) i wysokości (28cm). Po obejrzeniu filmu stwierdzam, że rozwiązanie jest kiepskie w przypadku noworodków i dzieci do 6 miesiąca (a dokładniej tych nie siedzących samodzielnie). Ciężko jest wykąpać takie maleństwo nachylając się nad wanną lub klęcząc przed nią. Wygląda to trochę lepiej jeśli dziecko potrafi już samo siedzieć i nie wymaga ciągłego przytrzymywania. Niewątpliwym plusem w stosunku do standardowych wanienek jest wielkość barierki. Myślę, że znajdzie się miejsce nawet w małej łazience. Oczywiście możne też ją zabrać na wakacje (jeśli w hotelu, domku będzie prostokątna wanna :-) )




Instrukcja obsługi jest dość prosta.  Moczymy żółte przyssawki, dopasowujemy do wanny i mocno dociskamy. Instrukcja ze strony http://www.babydam.com/:

























Produkt jest już dostępny w Polsce - sklepy Świat dziecka :-)

Cena BabyDam:
około 130-140zł
Gdzie kupić BabyDam:
w Polsce - Świat Dziecka
http://www.babydam.com
www.amazon.co.uk
www.ebay.com





*Wszystkie zdjęcia, filmy i informacje pochodzą ze strony producenta: http://www.babydam.com/

Reakcje:

2 komentarze:

  1. Ooo, podoba mi się to. Nie widziałam tego wcześniej. Na razie Maluch w czasie kąpieli siedzi w krześle kąpielowym, ale muszę się bliżej zainteresować tą barierką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm.. Mi nasunęło się pytanie "ale po co?"
    Jak dla mnie, barierka może spełniać swoje zadanie, jeśli mamy bardzo długą wanne i chcemy zaoszczedzić wodę, bo faktycznie wyższy poziom uzyska się nalewając mniej, ale w każdym innym wypadku myślę, że dziecko można kąpać w normalnej wannie w zasadzie od początku - jesli tylko mamy do niej dobry dostęp, żeby utrzymać malucha. I tu zgadzam się z Twoim opisem.
    Z kolei jeśli i tak zamierzamy kapać przez kilka miesięcy w wanience, to potem przecież można w normalnej - dużej wannie (ja tak robiłam i robię)
    I jak? Ktoś mi wyjaśni po co ta przegródka?

    OdpowiedzUsuń