10.25.2012

Witam

Witam wszystkie Mamy, Przyszłe Mamy, a i może Tatusiów.
Piszę właśnie mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość. Blog jak widać jest w trakcie budowy i sporo w nim niedociągnięć - za co przepraszam i obiecuje, że wszystko dopracuje w najbliższym czasie.
Dlaczego i do kogo ten blog?
Pięć miesięcy temu zostałam szczęśliwą mamą. Oczekiwanie na dzidziusia było uprzedzone poszukiwaniem różnego rodzaju informacji o ciąży, porodzie, pielęgnacji niemowlaka i rzeczach, przedmiotach, kosmetykach itp dla niego potrzebnych. I na tym się skupie - rzeczy dla niemowlaka, czyli to czym interesują się głównie mamy (aczkolwiek zapraszam do czytania wszystkich). Trochę stron, opinii, forum przejrzałam i nadal przeglądam zanim zdecyduje się na zakup czegokolwiek. Udaje mi się często wygooglać "prawdziwe perełki" - przedmioty piękne i praktyczne. Ale ile się przy tym naszukam.. ehh.. chciałabym się tym podzielić, może komuś podsunę dobre rozwiązanie, pomysł?
Zaznaczam, że posty nie są sponsorowane, nie są też reklamą - piszę o tym co mi się podoba i co według mnie jest godne uwagi, polecenia.
Mama Dziumdziusia

Reakcje:

1 komentarze:

  1. Życzę mnóstwa pomysłów i wytrwałości w prowadzeniu bloga! Zapowiada się bardzo ciekawie:) Dorota

    OdpowiedzUsuń